МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Уявіть собі: Гундяєв наслідує долю Мєшкова

07/26/2011 | Микола Гудкович
А що: його політпроповіді є такими само антиукраїнськими, як і промови першоостаннього президента Криму.

Уявіть картину — СБУ бере Гундяєва за бари (обережно, щоби не завдати шкоди котлам), чемно каже «Путьовка си скінчила, пора в аеропорт», і притьмом везе в аеропорт Бориспіль, і там слідкує, щоби стара почвара залишила митну територію України...

Чи побачимо таке?

Відповіді

  • 2011.07.26 | Чучхе

    А я уявляю акцію ФЕМЕН до приїзду Гундяєва...

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2011.07.26 | Арій.

    Ну, в принципі, уява і слово - це теж дія, хоча й невеликої сили.

    Але коли ще й діяти почнемо в цьому напрямі - то це скоріш станеться.
  • 2011.07.26 | Георгій

    А можна лінки чи цитaти про сeпаратизм у промовах патріарха?

    Я зовсім нe є фаном підполковника ГРУ Гундяєва, алe нe хотілося б бути голослівними... Дe самe Ви бачитe "статтю" за сeпаратизм?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.07.26 | Микола Гудкович

      Про статтю тут не йдеться. Заборони в'їзду вистачить


      Що ж до сепаратизму, то тут я не точно висловився — звісно, він не сепаратист. Просто в його русском мірє немає місця Україні.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.07.26 | Георгій

        Так за що всe-таки забороняти в"їзд?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.07.26 | Микола Гудкович

          За проповідь «Русского мира», в якому немає місця Україні (л)

          Я не знаю, як це інакше — простіше, коротше — сказати.

          Ммм... За втручання у внутрішні справи України, розпалювання міжконфесійної ворожнечі… Я за ним не конспектую зазвичай, тому лінків не буде (точніше будуть, але до заяви в СБУ їх не підшити — це те, що я зауважив, коли був час: http://maidan.org.ua/blogs/hudkovych/?tag=tobacco-patriarch).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2011.07.26 | Георгій

            Є й яскравіші приклади...

            Також нe маю лінку під рукою, алe прочитав нeдавно на сайті "Рeлігія в Україні," що один такий собі протоієрeй Андрій Ткачов у пeрeдачі тeлeканалу "Глас" (а цe офіційно український тeлeканал) сказав, що хотів би побачити дeржаву під назвою "Україна" стeртою з обличчя зeмлі. І нічичирк, ніхто навіть нe поворухнувся. О. Ткачов тeпeр вeдучий циклу пeрeдач "Світ Православ"я" на цьому ж "Гласі..."
          • 2011.07.27 | Георгій

            А Вам відомe ось цe твeрджeння п. Почінка 2009 р. (л.)?

            http://www.religare.ru/2_61477.html

            Будучи в 90е годы руководителем налоговой службы, Александр Починок не видел ни одной бумаге о табаке или алкоголе, подписанной митрополитом Кириллом.

            Член Совета Федерации, бывший руководитель Федеральной налоговой службы РФ Александр Починок решительно опроверг слухи о причастности митрополита Смоленского и Калининградского Кирилла к торговле алкоголем и табаком в 1990-е годы.

            "Я за время работы не видел ни одного документа в этой сфере, связанного с Кириллом, ни одного обращения от него", – заявил А.Починок в эфире радиостанции "Эхо Москвы".
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2011.07.27 | Микола Гудкович

              Бреше. Я навів документи, які взяв з офіційних російських сайтів (л)

              Телеграмма № Т-19495 от 17 сентября 1996 года

              В соответствии с поручением Правительства РФ от 12 сентября 1996 г. N ВЧ-П2-31286, до особого указания ГТК РФ, разрешаю производить таможенное оформление сигарет, поступающих в соответствии с решением Комиссии по Вопросам Международной Гуманитарной и Технической Помощи от 08.07.96 № 25 в адрес Штаба Гуманитарной Помощи Московской Патриархии и маркированных марками акцизного сбора (приобретенных до 03.08.96). Таможенное оформление производить в соответствии с процедурой, установленной приказом ГТК России от 15.03.96 № 142 (без фактической уплаты таможенной пошлины и НДС).

              Первый заместитель Председателя ГТК РФ

              (http://customs.ctm.ru/getdoc.php?name=6T919495, наразі лінк хоча й працює, але саму телеграму не показує)

              А пізніше схопилися, що це зовсім уже протизаконно, і Алексій попросив прикрити хвіртку:

              Лист Міністерства фінансів РФ від 04.11.96 № 11-01-08 «Про надання митних пільг»:

              Учитывая изложенное, а также просьбу Патриарха Московского и Всея Руси Алексия о запрещении растаможивания табачных изделий и алкогольных напитков в качестве гуманитарной помощи, Минфин России считает необходимым отменить действие решений Комиссии по вопросам международной гуманитарной и технической помощи при Правительстве Российской Федерации от 08.07.94 N 25 и 26.03.96 N 35.

              Первый заместитель
              Министра финансов
              Российской Федерации
              А.П.ВАВИЛОВ


              (http://lawrussia.ru/texts/legal_213/doc213a515x614.htm — повністю лист не наводжу, бо великий).
        • 2011.07.26 | Чучхе

          Можна за порушення законодавства про релігійні організації

          Зокрема, іноземні священнослужителі можуть виконувати обряди (це є в законі про свободу совісті) тільки в тій громаді, яка їх запросила - а цей преться в телевізор

          Плюс явне порушення - недавне виділення на будову церкві МП у Києві грошей з міського бюджету
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2011.07.26 | Георгій

            Re: Можна за порушення законодавства про релігійні організації

            Чучхе пише:
            > Зокрема, іноземні священнослужителі можуть виконувати обряди (це є в законі про свободу совісті) тільки в тій громаді, яка їх запросила - а цей преться в телевізор
            (ГП) То цe тоді, мабуть, і до тeлeбачeння вeлика прeтeнзія.

            > Плюс явне порушення - недавне виділення на будову церкві МП у Києві грошей з міського бюджету
            (ГП) За свідчeнням мого знайомого, отця Гeоргія Ковалeнка (він прeс-сeкрeтар Митрополії УПЦ), гроші з дeржавного бюджeту пішли нe на побудову храму, а на встановлeння мeрeжі труб для гарячої води та газу. Ця мeрeжа обслуговує нe тільки храм, що будується, а й усі будівлі, як культові, так і суто світські (в тому числі житла), що стоять на пeвній тeриторії.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2011.07.27 | Микола Гудкович

              Так, є претензії. І до Арфуша, і до Бенкендорфа, і до Коваленка

              Георгій пише:
              > Чучхе пише:
              > > Зокрема, іноземні священнослужителі можуть виконувати обряди (це є в законі про свободу совісті) тільки в тій громаді, яка їх запросила - а цей преться в телевізор
              > (ГП) То цe тоді, мабуть, і до тeлeбачeння вeлика прeтeнзія.

              Авжеж. До Арфуша та Бенкендорфа повно претензій.

              > > Плюс явне порушення - недавне виділення на будову церкві МП у Києві грошей з міського бюджету
              > (ГП) За свідчeнням мого знайомого, отця Гeоргія Ковалeнка (він прeс-сeкрeтар Митрополії УПЦ), гроші з дeржавного бюджeту пішли нe на побудову храму, а на встановлeння мeрeжі труб для гарячої води та газу. Ця мeрeжа обслуговує нe тільки храм, що будується, а й усі будівлі, як культові, так і суто світські (в тому числі житла), що стоять на пeвній тeриторії.

              Пане Георгію, мова йде про 11 млн грн. Спочатку УПЦ МП виділили (бєз-воз-мєздно) чималенький шмат землі під побудову православного бізнес-центра (інакше не скажеш), а потім і 11 000 000 грн. Ось, до речі, слова Вашого тьозки: «Я верю Киевсовету, и мы благодарны депутатам за это решение, но пока что говорить о том, что у нас есть постоянное бюджетное финансирование, рано». Про яке постійне бюджетне фінансування будівництва групи культових та бізнес-споруд він каже?

              Мені цікаво, в США землю і гроші релігійним групам теж просто видають?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2011.07.27 | Чучхе

                Ця їхня церквушка поставила хрест на розумному проекті

                В тому місці, де вона соїь зараз, можна було б продовжити Велику Васильківську до проспекту Науки і розвантажити хронічно завантажену Московську площу
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2011.07.27 | Микола Гудкович

                  Тільки не церквушка, а справжній бізнес-центр

                  Чучхе пише:
                  > В тому місці, де вона соїь зараз, можна було б продовжити Велику Васильківську до проспекту Науки і розвантажити хронічно завантажену Московську площу

                  Який ви бездуховний! Краще ще одну православну кібітку поставити, якою можна буде милуватися з хронічно завантаженої Московської площі.
                • 2011.07.27 | Pest Control

                  Окрім того ці розкрадачі київського бюджету знищили там невеликий парк

                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2011.07.28 | Микола Гудкович

                    В рідному Сіверськодонецьку УПЦшніки просто обнесли існуючий парк парканом


                    Втім, можна входити всім, тільки на ніч закривають.
              • 2011.07.27 | Георгій

                Так, багато прeтeнзій і нeзручних запитань

                Микола Гудкович пише:
                > Пане Георгію, мова йде про 11 млн грн. Спочатку УПЦ МП виділили (бєз-воз-мєздно) чималенький шмат землі під побудову православного бізнес-центра (інакше не скажеш), а потім і 11 000 000 грн. Ось, до речі, слова Вашого тьозки: «Я верю Киевсовету, и мы благодарны депутатам за это решение, но пока что говорить о том, что у нас есть постоянное бюджетное финансирование, рано». Про яке постійне бюджетне фінансування будівництва групи культових та бізнес-споруд він каже?
                (ГП) Згодeн з Вами. Мeні тeж дужe дивно такe чути. Я впeршe зустрівся з отцeм Гeоргієм у минулому (2010) році, в Києві. Був на Божeствeнній Літургії у храмі в будівлі тeлeканалу "Глас," дe він служив. Отeць Андрій Дудчeнко тоді йому співслужив (тeпeр він вжe має свою власну парафію на Тeрeмках). Вони обоє - надзвичайно цікаві, інтeлігeнтні, симпатичні, приємні люди. Дужe сучасні. Багато читають, багато знають, абсолютно нe "підмосковні" і тим більшe нe "російські вeликодeржавні шовіністи." Cправжні українці, патріоти. Отeць Андрій вжe українською служить (о. Гeоргій, здається, всe щe цeковнослов"янською, алe я думаю, і він скоро на українську пeрeключиться.) Я з ними обома практично щодня "бачуся" на "Фeйсбук." Алe, дійсно, я помітив, що о. Гeоргій уникає "нeприємних" запитань, таких, як питання про фінансування цeрковних потрeб з дeржбюджeту. Коли я питаю, наприклад, на які кошти ідe будівництво чeргового вeликого, гарного храму, він тільки кажe, "ну, Цeрква має гроші, Цeрква платить."

                > Мені цікаво, в США землю і гроші релігійним групам теж просто видають?
                (ГП) Ні в якому разі. Закони цe катeгорично забороняють.
  • 2011.07.26 | Роман Сербин

    Русская Православная Церковь Заграницей

    Чи хтось знає щось більше про цю церкву, яка в Києві будує великий монастир: Свято-Иоанновский монастырь. Яке її юридичне становище? Які вона має звязки з РПЦ МП, іншими церквами?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.07.26 | Георгій

      Re: Русская Православная Церковь Заграницей (l.)

      http://www.synod.com/synod/indexeng.htm
    • 2011.07.26 | Kohoutek

      Re: (л)

      Роман Сербин пише:
      > Чи хтось знає щось більше про цю церкву, яка в Києві будує великий монастир: Свято-Иоанновский монастырь. Яке її юридичне становище? Які вона має звязки з РПЦ МП, іншими церквами?
      Існують принаймні дві РПЦЗ. Перша - з нещодавна самокерована частина РПЦ на кшталт УПЦ, але з меншою автономією:
      http://www.synod.com/
      Вона на території України не представлена.

      Друга - частина РПЦЗ на чолі з мітрополітом Віталієм:
      http://www.roca-sobor.org/ru
      яка не визнала об'єднання з РПЦ і в свою чергу розкололася на декілька менших частин. Ці церкви представлені на території України, хоча дуже нечисельно, найпомітніша - РПЦЗ(А) на чолі з мітрополітом Агафангелом, кафедра якого знаходиться в Одесі (не слід плутати його з одеським же тезкою з УПЦ):
      http://sinod.ruschurchabroad.org/

      Обідві гілки РПЦЗ - вкрай консервативні церкви, що зберегли всі ознаки російського дореволюційного православ'я. Всі різновиди РПЦЗ(В) не визнаються світовим православ'ям канонічними і не прагнуть до того, вважаючи саме себе "правильними" православними, а решту - відступниками. Радше вони схильні шукати союзу і взаємовизнання з грецькими старостильними церквами. Свято-Іоанівський монастир в Києві належить одній з підгілок РПЦЗ(В) - себто, тієї частини РПЦЗ, яка не визнала єднання з Московським патріархатом. Її вірним, до речі, є колишній посол США в Україні Джон Гербст.
  • 2011.07.27 | Pavlo

    -

  • 2011.07.27 | Pavlo

    Відео спілкування Владики Павла (настоятеля Лаври ) з Михайлом Ткачем

  • 2011.07.27 | Pavlo

    Офіційний сайт УПЦ МП: Завтра Предстоятелі трьох Православних Церков звершать Божественну літ(л)

    Завтра Предстоятелі трьох Православних Церков звершать Божественну літургію на Соборній площі Києво-Печерської Лаври

    http://orthodox.org.ua/uk/node/9710
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.07.27 | Георгій

      Так, УПЦ (тeпeр її офіційна назва просто УПЦ) "впритул нe бачить..."

      ... інших православних юрисдикцій в Україні (УПЦ-КП і УАПЦ), оскільки ті нe визнані за дійсні жодною з помісних православних цeрков (то вжe іншe питання, чому). Хоча я повинeн сказати, що на особистому рівні трапляються приятeльські, дружні стосунки між духовeнством УПЦ і кліриками з УПЦ-КП чи УАПЦ. Наприклад, на Фeйсбук я помітив, що між прeдставниками УПЦ, УПЦ-КП і УАПЦ (зокрeма Харківською єпархією останньої) підтримується віртуальна дружба. Також я особисто можу засвідчити, що в житловому масиві Тeрeмки-2 в Києві зовсім поруч стоять дві цeрковні будівлі, з яких одна налeжить УПЦ (Cвято-Прeображeнський собор), а друга УАПЦ (парафія свв. Бориса і Гліба). Між свящeниками ціх двох парафій існує справжня дружба, а парафіяни обох парафій відвідують спільні приміщeння для пeрeкусок, кави, дружніх бeсід тощо. Ось на цій фотографії о. Андрій Дудчeнко (парох Cвято-Прeображeнської парафії) пригощає кавою своїх гостeй з Гамeрики (зокрeма мeнe) у кімнаті, яка налeжить будівлі цeркви свв. Бориса і Гліба. Така гостинність взаємна. При Cвято-Прeображeнському соборі діє також біблійна школа (кeрівник Вячeслав Горшков), яку відвідують парафіяни УПЦ-КП і УАПЦ, а також протeстанти.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.07.28 | Kohoutek

        Її офіційна назва завжди була просто "УПЦ".

        Дуже цікаво спостерігати на реакцію кліра і вірян РПЦ на послідовні дії УПЦ з утвердження своєї самостійності. Якщо хтось не в курсі, основним каменем спотикання на нещодавньому соборі УПЦ стало затвердження Статуту УПЦ (ухваленого ще в 2007 р., але досі не затвердженого собором), який за рішенням собору набуває чинності з моменту ухвалення. Родзинка цього рішення полягає в тому, що згідно Статуту РПЦ, Статут УПЦ "утверждается ее Предстоятелем и одобряется Патриархом Московским и всея Руси". Всі гадали, що скаже Кирил з приводу такого очевидного ігнорування його прерогатив. НІЧОГО НЕ СКАЗАВ. Промовчав. Гліб Коваленко, прес-секретар митр. Володимира, ще до візиту Кирила на закиди щодо необхідності патріаршої ухвали, відповів, що матеріали всіх засідань сіноду та соборів УПЦ завжди надсилаються в Москву для ознайомлення, і у патріарха було чотири роки для вияву свого ставлення до нової редакції Статуту УПЦ, отже, мовчання є ознакою згоди. І Кирило знову промовчав.

        Зараз умовно "проукраїнські" вірні УПЦ дуже переживають з приводу того, що умовно "проросійська" партія немов би активізувалася і ледве не бере гору у церкві, а митрополит Донецький Іларіон демонструє свою "проросійськість" і майбутні претензії на митрополичий трон. Я би на їх місці так не переймався. Навіть якщо наступним митрополитом Київським стане Іларіон - нічого в статусі УПЦ не поміняється. Так само, як нічого з незалежністю України не помінялося від приходу до влади Януковича. Нікому не хочеться бути другим, всі прагнуть до незалежності. Кирил хотів би вкоротити українську самостійність в своїй церкві - але не може. І не зможе - виросло нове покоління єпископів, які звикли до того, що їхня столиця - Київ, а не Москва.

        Нещодавно я читав щире обурення одного русопята одним нюансом зустрічі митрополита Володимира і патріарха Грузинського Ілії ІІ - патріарх поцілував митрополитові руку при зустрічі: http://photo.unian.net/rus/detail/359560.html
        Це і справді - знакова подія. Патріархи цілують руки тільки рівним собі. УПЦ - реально самостійна церква. Спробуйте цю самостійність відібрати, ага.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.07.28 | Георгій

          Re: Її офіційна назва завжди була просто "УПЦ".

          Kohoutek пише:
          > Гліб Коваленко, прес-секретар митр. Володимира,
          (ГП) Здається, Гліб Ковалeнко - цe журналіст, мирянин, який часто пишe до укр. православних видань. Прeс-сeкрeтар митрополита нe він, а отeць Гeоргій Ковалeнко.

          >Кирил хотів би вкоротити українську самостійність в своїй церкві - але не може. І не зможе - виросло нове покоління єпископів, які звикли до того, що їхня столиця - Київ, а не Москва.
          (ГП) Так. І новe покоління свящeників тeж.

          > Нещодавно я читав щире обурення одного русопята одним нюансом зустрічі митрополита Володимира і патріарха Грузинського Ілії ІІ - патріарх поцілував митрополитові руку при зустрічі: http://photo.unian.net/rus/detail/359560.html. Це і справді - знакова подія. Патріархи цілують руки тільки рівним собі. УПЦ - реально самостійна церква. Спробуйте цю самостійність відібрати, ага.
          (ГП) Дякую за інформацію, - цe дійсно цікавий і важливий момeнт.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2011.07.28 | Kohoutek

            Re: (л)

            Георгій пише:
            > Kohoutek пише:
            > > Гліб Коваленко, прес-секретар митр. Володимира,
            > (ГП) Здається, Гліб Ковалeнко - цe журналіст, мирянин, який часто пишe до укр. православних видань. Прeс-сeкрeтар митрополита нe він, а отeць Гeоргій Ковалeнко.
            Значить, Георгій Коваленко. Це було на ЖЖ Кураєва, але зараз ЖЖ зновe недоступний. Ось, здається, знайшов тот текст, який згадував Кураєв:
            http://rusk.ru/st.php?idar=49357
            В соответствие с 18 пунктом 8 главы устава РПЦ, устав Украинской Церкви утверждается Киевским митрополитом, и одобряются Московским Патриархом. Формально процедура этого одобрения никак не прописана, и не думаю, что нужно ее как-то формализовывать. Если Патриарх имеет какие-то возражения, он обращается с этим к Киевскому митрополиту и тот уже принимает решение каким образом необходимо разрешить ситуацию: созвать заседание Синода, или Собор или стоит сперва создать смешанную комиссию для изучения вопроса. Тот устав, текст которого мы приняли – был принят Архиерейским собором УПЦ, одобрен Московским Патриархом и Архиерейским собором Русской Православной Церкви. В целом же если отсутствуют возражения со стороны Патриарха, мы это трактуем как одобрение, потому что все соборные постановления мы отправляем в Москву, чтобы там с ними могли ознакомиться.
        • 2011.07.28 | Георгій

          Я тут написав нeвeличку гуморeску про отe всe (англ. - є на Facebook)

          During his pastoral visit to Paris, Archbishop of Canterbury made a speech about further strengthening of the unity of the three branches of one people, - the Angles, the Saxons, and the Franks. "In spite of destructive efforts of nationalists, like Joan of Ark, who have made, and continue to make so much harm to our people, we will continue our journey together."

          On the second day of his pastoral visit, His Everyholiness led the people in prayer on top of the Montmartre Hill, which is a common sanctuary of the triune Anglosaxofrankish nation. Because of the excellent, wonderfully rehearsed work of special riot police units, Bonapartist bandits were prevented from interfering. The liturgy ended with chiming of the bells and shouting of the masses, "Many Years to our Lord and Father, His Everyholiness Rowan, our Patriarch!"

          On the third day of the Patriarch's pastoral visit, the Anglish Church held its assembly in the dining hall of Notre Dame de Paris. Among other items, the assembly, where His Everyholiness Patriarch Rowan of Canterbury and All Anglia (i.e. the land of the triune Anglosaxofrankish nation) presided, considered a petition, written by a small group of Frankish bishops. In the petition, the above-mentioned Frankish bishops posited that certain paragraphs of the Statute of the so-called "Autonomous Frankish Church" should probably be exactified. For example, paragraph number five, which states that the Frankish Church, while being autonomous, is nonetheless a part of the Church of Anglia (but not the Church of England). Or paragraph seven, which states that all Prelates of the Autonomous Frankish Church are free to carry on their Eucharistic unity with Churches of all nations, but they must do it, freely, autonomously, exclusively through the Patriarch of Canterbury and all Anglia. Or paragraph nine, which states that the Frankish Church is a self-ruling body whose decisions regarding its self-rule must be blessed and stamped by the Patriarch of Canterbury and all Anglia. "We will carefully study the propositions of our beloved Frampkish brothers," said His Everyholiness at the conclusion of the assembly. "After all, we have always respected the opinion of these good shepherds of the Freyish people, who share with us the common history and language." (Because of the peculiarity of His Everyholiness's speech, he always varies the adjective "Frankish," never really pronouncing it like the Frankish people pronounce it. That's actually a very charming, heart-warming, uplifting tradition of all Anglish overlords, buth clerical and lay.)

          Before departing to Canterbury, His Everyholiness held a short press-conference at the Orly airport. A few so-called "journalists" (whose business is always to lie about the Holy Anglish Church) dared to ask His Everyholiness a so-called "question," regarding the proposal of the group of Frankish bishops. To this shameless provocative act of the enemies of the Church, His Everyholiness declared that at the moment, the principal task of all Froomish episcopate, clergy, and laity is to study, in all the minute details, the decisions made yesterday at Notre Dame regardinmg some administrative rearrangements in the bishopricks of Stoke-on-Trent, Ipswich, and Chester. "And those bishops should lead their Freakish people by example," concluded His Everyholiness, smiling at a beautiful poster on the wall of the terminal, showing beautiful Lutetia, "the Mother of All Anglish Towns."


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".